Odpowiedz :
1 . Bóg świata zmarłych , mąż Persefony - Kory .
2. bogini mądrości , sztuki i wojny , ulubiona córka Zeusa .
3. król , który ponad wszystko pokochał złoto .
4. obiekt sportowy , na którym odbywają się zawody sportowe .
5. tytuł jednego z dzieł Homera .
6. napój bogów .
7. w starożytności stolica potężnego państwa spartańskiego , dziś miasto w Grecji .
8. pół ryba , pół kobieta .

Za dobre odpowiedzi daję najlepszą odpowiedź !

2
Zle odpowiedzieli nob wal stąt nie wiedziałaś 8 to najłatwiejsze pytanie co mogło być stukni sie w swoją głowe
Nie swoją głowe tylko w pustą łebetyne

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:33:37+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1) Hades
2)Atena
3)midas
4)Arena
5)ILiada lub Odyseja
6)Nektar
7)Lakonia
8)Syrena
13 3 13
Błedy w 4 po na 7 liter i w 5 ani to ani to nob
2010-03-03T21:35:06+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
. Bóg świata zmarłych , mąż Persefony - Kory . ---hades
2. bogini mądrości , sztuki i wojny , ulubiona córka Zeusa . -0---atena
3. król , który ponad wszystko pokochał złoto . ---midas
4. obiekt sportowy , na którym odbywają się zawody sportowe .---areny
5. tytuł jednego z dzieł Homera . ----odyseja

6. napój bogów . nektar

7. w starożytności stolica potężnego państwa spartańskiego , dziś miasto w Grecji . ---lakonia
8. pół ryba , pół kobieta . syrena
Błedy
Tak jak w naj odpowiedzi