Odpowiedzi

2010-03-03T21:36:00+01:00
Np.

Lodowiec Aletsch w Alpach Berneńskich
Lodowiec górski w paśmie Tien-szan
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T21:36:36+01:00
-Lodowiec na Grenlandii.
-Lodowiec na Islandii.
-Lodowce wiszące w masywie Hochfeiler w Alpach Zillertalskich
-Brama lodowca Schlatenkees w Wysokich Taurach w Austrii.
1 5 1
2010-03-03T21:36:48+01:00


lodowce występują ponad granicą wiecznego śniegu, wysteują niezaleznie od klimatu, często mylimy je z ladolowem lądolód to ląd pokryty lodem i wystepuje tam gdzie jest zimno, a lodowce wsypeująwysoko w górach, np na kilimandżaro w keni która lezy na równiku gdzie jest ciepło ale w koldylierach czy andach
1 5 1