Odpowiedzi

2010-03-03T21:38:01+01:00
Miasto ponieważ można się bardziej rozwinąć, wszędzie blisko, nie ma problemu z dojazdem. a na wsi cisza i spokój.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:42:29+01:00
WIelu ludzi zastanawia sie co jest dla nas lepsze. Odwieczny kontrast: mieszkanie na wsi kontra mieszkanie w miescie, co jest lepszei dlaczego?
Z jednej strony moznaby powiedziec ze mieszkanie na wsi jest idealne dla osób potrzebujących ciszy i relaksu, gdyz obcowanie z natura pomoze nam wyciszyc sie po meczacym dniu .
Co więcej powietrze jest dużo czystsze a co za tym idzie zdrowsze. Mozna tez wyjsc na własne podwórko, lub chociazby miec przydomowy ogródek .
Ale czy we współczesnych czasach wyobraza ktos sobie zycie bez kina, teatru czy chociazby sklepów?
Myśle ze nie a na wsi ze znalezieniem pospolitego spożywczaka jest juz problem nie wspominajac o znalezieniu miejsc na rozwój kulturalny. Co wiecej mysle ze miasto ma swój urok. Wszedzie jest blisko i spotyka sie wiecej ludzi .Również dla wiekszosci z nich jestes anonimowym człowiekiem o którym nic nie wiadomo, zatem nie jestes obiektem plotek.Ponad to osiedla i społecznosci daja mozliwosc rozwoju osobowości .
Zatem moge stwierdzic iz miejsce zamieszkanie zalezy od indywidualnych potrzeb i typu charakteru danej jednostki .
2 5 2