Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:06:05+01:00
Boże Ojcze Wszechmogący!
Stworzycielu świata i ludzi, przybądź do nas, abyśmy wypili z twego źródła wiary, aby ludzie, którzy w Ciebie nie wierzą uwierzyli! Otwórz im oczy Twą świętobliwą ręką i daj nam łaskę wiary! Prosimy Cię Boże w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego! Amen
2010-03-03T22:16:18+01:00
Duchu Święty.!

W dzisiejszej modlitwie proszę Cię o przymnożenie wiary do Boga i ludzi.
Daj mi wypełniać wolę Bożą i nie grzeszyć.Chcę kochać Boga i mieć wiarę jaką dotąd miałam. AMEN...

licze na naj..;**

a i popraw sobie błędy..;D