Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T21:49:27+01:00
Jan Smuga, Andrzeja Wilmowskiego , wujostwa Karskich
-Tadeusz Nowicki - bosman na “Aligatorze”.
-Karol Bentley - zoolog, polskiego pochodzenia.
-Tony - przewodnik,
-Clark - właściciel farmy,
1 4 1
2010-03-03T21:52:08+01:00
Postaciami historycznymi sa:
Tadeusz Nowicki
Karol Bentley
chyba nie jestem pewna na 100%
sorki jesli sie pomyliłam
1 5 1