Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T21:42:37+01:00
X - normalny
y - ulgowy

0,8x=y
0,8•15=12zl

x - ilość normalnych
y - ilość ulgowych


15x+12y=504
x+y=40. |•-15

-15x-15y=600

-3y=-96
y=32
odp: 32 ulgowe 8 normalnych
2010-03-03T21:45:44+01:00
X- ilośc biletów normalnych
y - ilość biletów ulgowych
0,8 * 15 zł = 12 zł - cena ulgowych biletów
15x + 12y = 504 zł
x +y = 40/ * -12

15x +12y = 504 zł
-12x - 12y = - 480

3x = 24 / :3
x = 8
y = 32