Odpowiedzi

2010-03-03T21:50:17+01:00
Działalność człowieka trwale wpływa na biosferę. Ludzie bez skrupułów eksploatują najodleglejsze i najbardziej dzikie rejony świata. Postępująca urbanizacja, rozwój infrastruktury, wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, niezrównoważone wykorzystanie zasobów naturalnych oraz wprowadzanie do ekosystemów gatunków obcych wyrządzają ogromne szkody różnorodności biologicznej. Ponadto w wyniku handlu zwierzętami wielu gatunkom ptaków, ssaków, gadów czy płazów grozi kompletne wymarcie. Kłusownicy odławiają dzikie zwierzęta w ich naturalnym środowisku i przemycają do krajów, gdzie jest na nie popyt. Transport odbywa się w nieludzkich warunkach. Zwierzęta umierają stłamszone w klatkach.
111 2 111
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:53:37+01:00
Dołączyc do różnych stowarzyszeń aby pomagać ssakom,
nie zanieczyszczać powietrza bo to szkodzi nie którym zwierzęciom
jak widzimy psa który jest głodny bezdomny to powinniśmy zgłośicć tego psa do schroniska
35 4 35