Zadanie z języka niemieckiego, dotyczy opisania swojego pokoju ;). Dodam, że niemieckiego uczę się dopiero od września, także prosiłabym o raczej podstawowe słownictwo, bez żadnych wyszukanych słów ;).

No więc:
Mój pokój jest dość duży, ponieważ dzielę go razem z siostrą. W kącie po lewej stronie stoi regał z książkami obok komoda, na której stoi radio i telewizor. Nad komodą wiszą dwa obrazki. Na przeciwko znajduje się moja szafa i okno. Pomiędzy nimi jest moje biurko na którym stoi komputer. Nad biurkiem wisi półka. Obok okna znajduje się biurko mojej siostry, a przy nim jej łóżko. Na przeciwko stoi jej szafa, a zaraz obok moje łóżko. Lubię swój pokój choć wolałabym mieć mniejszy - ale własny ;).

Z góry dziękuję i proszę o jak najszybszą pomoc!
Nagradzam 60 punktami!

Pozdrawiam :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:57:50+01:00
Mein Zimmer ist ziemlich groß, weil ich es mit meiner Schwester. In der Ecke auf der linken Seite gibt es Regal Bücher neben der Brust, die für Radio und Fernsehen steht. Über der Kommode hängen zwei Bilder. Gegenüber meinem Schrank und Fenster. Zwischen ihnen ist an meinem Schreibtisch vor dem Computer. Über seinem Schreibtisch hängt ein Regal. Neben dem Fenster befindet sich ein Schreibtisch meiner Schwester und ihr Bett mit ihm. Gegenüber steht der Schrank, und rechts neben meinem Bett. Ich mag dein Zimmer, obwohl ich lieber einen kleineren - aber seine eigenen;).
Tłumaczenie:
Mój pokój jest dość duży, ponieważ dzielę go razem z siostrą. W kącie po lewej stronie stoi regał z książkami obok komoda, na której stoi radio i telewizor. Nad komodą wiszą dwa obrazki. Na przeciwko znajduje się moja szafa i okno. Pomiędzy nimi jest moje biurko na którym stoi komputer. Nad biurkiem wisi półka. Obok okna znajduje się biurko mojej siostry, a przy nim jej łóżko. Na przeciwko stoi jej szafa, a zaraz obok moje łóżko. Lubię swój pokój choć wolałabym mieć mniejszy - ale własny ;).

Prosze o dobrą punktację :)
1 5 1
2010-03-03T21:59:56+01:00
Mein Zimmer ist ziemlich groß, weil ich es mit meiner Schwester. In der Ecke auf der linken Seite gibt es Regal Bücher neben der Brust, die für Radio und Fernsehen steht. Über der Kommode hängen zwei Bilder. Gegenüber meinem Schrank und Fenster. Zwischen ihnen ist an meinem Schreibtisch vor dem Computer. Über seinem Schreibtisch hängt ein Regal. Neben dem Fenster befindet sich ein Schreibtisch meiner Schwester und ihr Bett mit ihm. Gegenüber steht der Schrank, und rechts neben meinem Bett. Ich mag dein Zimmer, obwohl ich lieber einen kleineren - aber selbst