Odpowiedzi

2010-03-03T21:59:31+01:00
Niepokoj - niepokoić
niedbale - nie + przysłówek
nie odzywam się - nie + czasownik
nieufny - nie + przymiotnik
łóżko - łoże
znaleźć - znaleziony
pohamować - pisownia z h - hamować
zeznałby - pisowania "by" na koncu wyrazu
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:02:14+01:00
Niepokój -wymienia się w o
niedbale -nie z przysłówkami piszemy łącznie
nie odzywam się -nie z czasownikami piszemy oddzielnie
nieufny -nie z przymiotnikami piszemy łącznie
łóżko -wymienia się w o
znaleźć -do zapamietania
pohamować -h-do zapamiętania
zeznałby -do zapamietania