Odpowiedzi

2010-03-03T22:06:12+01:00
W-Ewangelia-Np. wg Św.Marka
Ś-Święty-Jedna z 3 osób boskich, Bóg Ojciec, Syn Boży, Duch...
W-Pismo Święte- Sklada się z nowego i starego testamentu.
J-Jan-1 z 4 najważniejszych Ewangelistów
A-Dzieje Apostolskie-Jeden dzial w PŚ (Pismo Święte) zaraz po Ewangeliach
Y-Nauczyciel-Pomoga nam szerzyć wiedzę, odmiana Katecheta uczy o Bogu, Jezusie..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:11:51+01:00
A to mają byc pojecie związane z religia.??
jeżeli tak to ja mam takie pomysły:
1)przeniesienie się osoby świętej do nieba za życia (nie po śmierci) wraz z ciałem -WNIEBOWSTĄPIENIE

2)ogólne określenie szczególnych dni lub dłuższych okresów powtarzających się regularnie co rok np.Bozego Narodzenia - ŚWIĘTO

3)W religioznawstwie polega na przyjęciu istnienia czegoś bez żadnego dowodu wiarygodnie potwierdzającego ten fakt -WIARA

4)Według chrześcijan założyciel Kościoła, Syn Boży i Zbawiciel -JEZUS

5)księga liturgiczna którą nosi przy sobie ksiądz -AGENDA

6)obrzędy religijne rozumiane jako znaki lub sposoby przekazania łaski Bożej, ustanowione, zgodnie z wiarą, przez Chrystusa - SAKRAMENTY