Odpowiedzi

2010-03-03T22:08:06+01:00
P = 150 dm²
P = 6 × a²
150 dm² ÷ 6 = 25 dm²
a = √25 dm² = 5 dm
V = a³ = 5 dm³ = 125 dm³
Odp.
Objętość sześcianu wynosi 125 dm³.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:08:56+01:00
Pc = 150 dm²
Pc = 6a²
150 dm² = 6a² / :6
25 = a² / pierwiastek
a = 5 dm

V = a³
V = 5 * 5 * 5
V = 125 dm ³ = 1250 cm ³
odp ; objetosc szescinanu wynosi 125 dm³
1 4 1
2010-03-04T01:32:50+01:00
Oblicz objętość sześcianu, którego pole powierzchni całkowitej jest równe 150 dm2

Pc=150dm²
Pściany=150:6
Pściany=25
a²=25
a=5 dm

C=a³
V=5³
V=125 dm³