Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T07:52:45+01:00
1. Zwraca się do pojedyńczego człowieka
2. Herbert spreparował bohatera poetyckiego
Gilgamesz to legendarny władca sumeryjski
Roland jest bohaterem średniowiecznej pieśni rycerskiej
3. Aby ludzie zrozumieli jego.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T08:03:02+01:00
1 Herbert zwraca się do człowieka .
2 Poeta ich przywołał by pokazać przykłady ich bohaterskiej aczkolwiek nie zawsze rozważnej postawy .
3 Autor moralizuje by ludzie byli mężni , wierni swoim celom , by nie wymierzali sprawiedliwości na własną rękę , żeby szli mimo wszystko do przodu - czy czeka ich nagroda czy to śmierć . Mówi iż należy pamiętać o zachowaniu szacunku dla bliźnich i ofiarowaniu im pomocy , radzi ufać losowi , bo nikt nie wie co się może zdarzyć .
5 4 5