Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:18:41+01:00
ogłoszenie
sprzedam garnki w bardzo niskiej cenie!ze stali nierdzewnej oraz z uchwytami.Ul.......... tel.........
ogłoszenie
sprzedaje gumy do zucia jest 20 roznych smakow oraz nie samowita oferta 2 w cenie 1 Ul.......... Olsztyn tel......
Ogłoszenie
sprzedam paste do zebow w bardzo niskiej cenie ktore zawieraja skladnik wybielajacy zeby Ul......... Ełk tel......
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T22:19:00+01:00
Ogłoszenie!
witam mam do zaoferowania garnki. Nowe , śliczne garnki. W kompelcie 2 garnki małe i jeden duży. Cena to: 50 zł, zainteresowanych proszę o kontakt :

ogłoszenie!
Witam mam na sprzedaż gumę do żucia. Smak owocowy. Koszt gumy to: , zaintereswoanych proszę o kontakt :

Ogłoszenie!
Pasta do żebów na sprzedaż. Pasta o smaku i zapachu mięty, znakomiecie odświeża oddech, pasta jest nowa, zainteresowanych proszę o kontakt. nr tel :
2010-03-03T22:27:46+01:00
SPRZEDAM,
aluminiowe garnki firmy Zakalec. Są całkiem nowe, folia ochronna nie została jeszcze zerwana. W zestaw wchodzi : jeden mały garnek o średnicy 20 cm, jeden średni garnek o średnicy 45 cm oraz dwa duże garnki o średnicy 1 i 2 m. Zostały zakupione w sklepie MANGO.
Cena: 200 zł; negocjacje mile widziane .
Kontakt:
- tel: 546124576
- email: [email protected]

Z tymi garnkami każde danie będzie znakomite !!















Sprzedam:
Owocowe gumy do żucia firmy Orbit, są bez cukru w nierozpieczętowanym pudełku. W opakowaniu znajduje się 10 listków.
Cena: 2 zł.
Kontakt:
- tel: 546124576
- email: [email protected]







Sprzedam!

Trzy Pasty do zębów elmex . Zafoliowany trójpak zakupiony w Selgrosie. Data ważność, aż do 2015 roku ! Te pasty to inwestycja na lata, polecam !
Cena: 24 zł .
Kontakt:
- tel: 546124576
- email: [email protected]