1. Zapisz propozycje trzech sposobów oszczędzania wody lub ograniczenia jej zanieczyszczenia. ( 3 propozycje)
Przykład: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków.

2. Napisz, dlaczego organizmy słodkowodne nie mogą żyć w morzach i oceanach.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Quii
  • Początkujący
2010-03-03T22:22:24+01:00
1. wyłaczanie wody podczas mycia zębów
2. Branie szybkich pryszniców zamiast kąpieli

* dbałość o jakość sieci wodnej, w szczególności:
o likwidacja przecieków
o montaż sprzętów ograniczających zużycie wody, jak np. podwójne spłuczki
o montaż perlatorów
* racjonalne używanie wody
o w trakcie mycia się
o podczas zmywania naczyń i sprzątania
o do podlewania
1 5 1
2010-03-03T22:23:02+01:00
Zakręcaj dobrze kran, nieużywaj na marne wody , zakręcaj kran po myciu rąk
2 3 2