Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T23:03:02+01:00
Synonimy:
Profesjonalizm-zawodostwo
Konsumpcja-spożycie
Oponent-przeciwnik
Los-fatum
Predyspozycje-zdolności

Antonimy:
Ogień-woda
Wysoki-niski
Interesujący-nudny
Ziemia-niebo
Dobro-zło

Homonimy:
Staw
Stopa
Granat
Boks
Rola
1 5 1
2010-03-03T23:07:42+01:00
Synonimy-fascynacja,uwielbienie,adoracja, sympatia,kochanie,uczucie
antonimy-nienawiść,złość, wrogość, obojętność, chłód, odraza,
homonimy-morze, prosta, krzywa, mądra,samochód, rower
1 4 1