Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T23:06:19+01:00
Ponieważ gdyby nie byłoby zasad to każdy człowiek robiłby co by chciał bez ograniczeń np. zabijałby ludzi itd... A gdy są jakieś zasady to jednak przestrzegamy ich i wszystko jest według prawa.

<odpowiedź taka sobie bo nie napisałaś/eś czy to ma być wypracowanie a ja ci wyjaśniłam twój temat>
2010-03-03T23:06:22+01:00
Każdy człowiek powinien przestrzegać zasad , ponieważ to moralne zachowanie.
zgadzam się z Sylwią . ;] to ma być jakieś wypracowanie . ? ;)