Przetlumaczyc.

yesterday all my troubles seemed so far away
now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday.

Suddenly, I'm not half the man I used to be,
There's a shadow hanging over me,
oh yesterday came suddenly.

nie z translanticy itd. bo zgalszam blędną ! ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T23:18:10+01:00
Wczoraj, wszystkie zmartwienia wydawały się być tak daleko,
Teraz wygląda tak, jakby rozgościły się tu na dobre.
Oh, wierzę we wczorajszy dzień.

Nagle, nie jestem w połowie człowiekiem, którym zwykłem być.
Jest tu cień wiszący nade mną.
Oh, wczorajszy dzień przyszedł nagle.
2010-03-03T23:20:03+01:00
Wczoraj wszystkie moje problemy wydawały się tak dalekie
teraz to wygląda tak, jakby one zostały
Ah, wierzę w jutro

Nagle, nie jestem w połowie człowiekiem jakim chciałbym być
To jest cień stojący za mną
oh wczorajszy dzień przyszedł nagle..