Odpowiedzi

2010-03-04T06:40:17+01:00
Mało ale
- pięciolinia trzeba liczyć
-ile zwrotek trzeba liczyć
2010-03-04T07:12:38+01:00
Np.
pięciolinię trzeba liczyć
zwrotki trzeba liczyć
i im dalej jesteś tym mniej słychać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T10:04:22+01:00
-zwrotki trzeba liczyć
-wersy
-np.⁴₄czyli cztery cwierc nuty to tez trzeba liczyc
-jeszcze pieciolinie
wsomie to wszystko mam nadzieje ze wystarczy!:)