Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T07:05:07+01:00
-Po chrzecie świętym osoba ochrzczona staję się dzieckiem bożym i włącza się ją w życie kościoła, w życie wspólnoty chrześcijańskiej.
-Osoba ochrzczona otrzymuje imię, które wybierają rodzice i które dziecko musi używać przez resztę życia.
-Dziecko pojednuję się z Bogiem.
14 3 14
ta super ale dostałam przez was 1 na religi
2010-03-04T07:07:35+01:00
Nadanie imienia
Oczyszczenie z grzechu pierworodnego
Przynależność do wspólnoty chrześcijańskiej(do Koscioła)
10 3 10
2010-03-04T07:39:33+01:00
Dzięki przyjęciu chrztu jesteś dzieci bożymi!!Zgładzono po przez wodę święconą grzech pierworodny!Rodzice nadają nam imiona1Idziemy ze świecą by przyjąć Światło Chrystusa.od tej pory staliśmy się wspólnotą kościelną!
3 4 3