Odpowiedzi

2010-03-04T08:10:31+01:00
13500 : 3 = 4500

22500 : 4500 = 5

Potrzeba 5 samochodów :)

6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T08:12:33+01:00
3- ilość samochodów przewożąca 13500 kg
13500 kg- masa przewożona przez trzy samochody
22500 kg- masaprzewożona przez x samochodów
x- ilość samochodów przewożąca 22500 kg
Proporcja:
3-13500 kg
x-22500 kg

x= (22500kg * 3)/13500kg
x= 67500kg/13500kg
x=5
Odp. Potrzeba 5 samochodów.
2 1 2
2010-03-04T13:09:18+01:00
13500kg:3=4500kg
22500kg:4500kg=5
Trzeba 5 takich samochodów