Odpowiedzi

2010-03-04T08:36:36+01:00
37,5 % - 6
100 % - x
x= ( 6 * 100%) / 37,5%
x=16
L= 2*16+6
L=38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T08:59:28+01:00
W trójkącie równoramiennym jeden z jego boków o długości 6 cm stanowi 37,5 % drugiego Obwód jest równny??
obliczam długość drugiego boku
37,5%---- 6cm
100%-------x
x=1005*6cm/37,5%
x=16cm
Nie wiemy, które to jest ramie.
Obliczę dwa warianty
Ob=6+6+16=28cm
Ob=6+16+16=38cm