Odpowiedzi

2010-03-04T09:04:23+01:00
Wylewać krokodyle łzy to znaczy płakać na darmo .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T11:22:12+01:00
Krokodyle łzy - udawać współczucie; płakać na pokaz, nieszczerze

o ile się nie mylę to chodzi o to że krokodyle przez oczy "wyrzucają" nadmiar soli z organizmu.
Oto cytat:
Spotyka się je przeważnie w wodzie słodkiej, istnieją jednak również gatunki słonowodne, które mogą w niej przebywać dzięki obecności gruczołów solnych (krokodyle łzy)
3 3 3
2010-03-04T12:28:36+01:00
Dokładnym tłumaczeniu znaczy to udawać współczucie; płakać na pokaz, nieszczerze.Hmm krokodyle łzy oznaczają również płakać na pokaz i za darmo ..
2 5 2