Potrzebuję życiorysy jakiś fizyków. Nie chce żeby mi ktoś pisał ich życiorysy tylko podał linki albo po prostu nazwiska. Szukam życiorysu z którego można zrobić śmieszny komiks, najlepiej jakby to nie byli "oklepani" fizycy jak Newtwon czy Kopernik. Szukam czegoś nietuzinkowego.

2

Odpowiedzi

2010-03-04T09:16:29+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Ibn_al-Hajsam

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kim_Ung-Yong


http://pl.wikipedia.org/wiki/Petr_Ho%C5%99ava

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ignacij_Klemen%C4%8Di%C4%8D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T09:19:51+01:00
Thomas Alva Edison
Nikola Tesla
Planck
Hawking
Gauss
1 4 1