Odpowiedzi

2009-10-20T19:17:07+02:00
1. Mianownik - kto? co? akademie

2. Dopełniacz - kogo? czego? akademii

3. Celownik - komu? czemu? akademiom

4. Biernik - kogo? co? akademie

5. Narzędnik - z kim? z czym? akademiami

6. Miejscownik - o kim? o czym? akademiach

7. Wołacz - o! akademie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:16:50+02:00
Mianownik-akademie dopełnicz-akademii celownik-akademiom biernik-akademie narzędnik akademiami miejscownik-akademiach wołacz o akademie-pozdrawiam
2009-10-20T19:27:51+02:00
1. Mianownik - akademie

2. Dopełniacz - akademii

3. Celownik - akademiom

4. Biernik - akademie

5. Narzędnik - akademiami

6. Miejscownik - akademiach

7. Wołacz - akademie