Odpowiedzi

2010-03-04T10:21:36+01:00
13,5-24+2,5-5,3+3,2=19,2-29,3=-10,1
2010-03-04T10:23:03+01:00
13,5-24=-10,5
-10,5+2,5=-8
-8-5,3=-13,3
-13,3+3,2=-10,1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T10:30:16+01:00
W tego typu zadaniach najlepiej dodać liczby ujemne - w szkole tłumaczone jako dług, a następnie dodatnie - jako to co masz w kieszeni
czyli:
13,5-24+2,5-5,3+3,2= (13,5+2,5+3,2)-(24+5,3)=19,2-29,3=-10,1