Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:29:02+02:00
A]√2/7×√56=√2/7×√2/7×196 to jest pod pirwiastkiem wsztystko =√2/7×√2/7×√196=2/7×14=4 znak / to kreska ułamkowa zad.b]bede ci to pisała słownie to bedzie lepiej =pierwiastek z 5 drugich razy pierwiastek z 5 ósmych= pierwiastek z 25 szesnastych czyli =5 czwartych czyli =1,25 zad.c] =pierwiastek z 6 piątych razy pierwiastek z 6 piątych razy 25=6 piatych razy √25=6 piatych razy 5=6-pozdrawiam
1 5 1
2009-10-20T19:33:59+02:00
A) pierwiastek 2/7(ułamek)razy pierwiastek z 56=pierwiastek z (2/7 razy 56)=pierwiastek 16=4
b)pierwiastek 2 i 1/2 (ułamek)razy pierwiastek 5/8(ułamek)=pierwiastek z (3/2 razy 5/8)=pierwiastek z 15/16
c) pierwiastek 1 i 1/5(ułamek)razy pierwiastek z 30 =pierwiastek z ?(6/5 razy 30)=pierwiastek z 36=6
1 5 1