Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T12:00:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2-metylopropan-1-ol (alkohol I rzędowy)
1 3 1
2010-03-04T12:01:01+01:00

Witaj
I rzędowy 2-metylopropan-1-ol
system niestety bardzo zniekształca wprowadzone wzory :(

..........................pozdrawiam

1 2 1