Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T12:13:01+01:00
Przed telewizorem spędzam małą ilość czasu ale bardzo lubię oglądać niektóre seriale. Moim ulubionym serialem jest M Jak Miłość oglądam go od pierwszego odcinka i jest coraz bardziej ciekawy. W tym serialu jest tak jak w życiu w jednej rodzinie miłość w drugiej pieniądze a w trzeciej zdrada. Można na podstawie tego nauczyć się wiele rzeczy ale najważniejsze jest to żeby nie za dużo, ponieważ nie które rzeczy to przesada i musimy nauczyć się je odróżniać od tych prawdziwych.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T12:14:13+01:00
Napisz jakie filmy cię interesują, o czym są oraz czy je rodzice może też oglądają i ile czasu spędzasz przed telewizorem. Na końcu możesz napisać że polecasz i piszesz dlaczego.

Nie wiedziałam jakie filmy lubisz i ile czasu spędzasz przed telewizorem. Bardzo lubię tłumaczyć komuś jak robić, myślę że dobrze zrobiłam, taka jestem i już...
3 4 3