Odpowiedzi

2010-03-04T12:25:06+01:00
CH₃CH₂CH₂OH propan-1-ol
2010-03-04T12:31:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CH3-CH2-CH2Br + NaOH---->CH3-CH2-CH2-OH + NaBr
....................................PROPAN-1-OL
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:34:51+01:00
CH3-CH2-CH2Br+NaOH-->CH3-CH2-CH2-OH (propanol)+NaBr