Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T12:46:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Aby otrzymać aldehyd należy utlenić alkohol:
C. Pierwszorzędowy

2. Propanal i propanon to:
B. Izomery (występuje tutaj tzw. izomeria funkcyjna)
2010-03-04T15:07:06+01:00
Do pierwszego C
do drugiego B