Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:06:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1/4=25%
0,4=4/10=40%
2/5=4/10=40%
3 1/25 = 3 4/100 = 304%
3.04=3 4/100=304%
10 4 10
2010-03-04T13:26:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1/4=25/100=25%
0,4=4/10=40/100=40%
2/5=40/100=40%
3 i 1/25=304%
3,04=304/100=304%
10 3 10