Odpowiedzi

2010-03-04T13:23:42+01:00
8 marca - święto Kobiet, więc życzenia składam Tobie. Dużo zdrowia, pomyślności oraz cały czas radości. Mało smutku oraz łez, przyjmij dziś życzenia te.
2010-03-04T13:24:46+01:00
O damo moja, tyś jest najpiękniejsza w świecie mym.
Tyś jest piękna jak jasne słońce , jesteś niczym kwiat na pustyni.
O damo moja , tyś jest najpiękniejsza w świecie mym.
Tyś jest moja ,tyś jest naszą piękna znajomość ,
odkąd cię ujrzałem , staję się twym drugim światem.
Tak więc składam Ci kochana Kobieto najlepsze życzenia w dniu twego Swięta.;d

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:27:51+01:00
"Dzień Kobiet"
Dnia 8 marca wstawaj
z rana i za okno spójrz od razu,
popatrz tyle kobiet....
Więc po kwiaty leć,nie zwlekaj.
Każda w parku tam kobieta.
Czeka na swojego-jedynego!
Pomyśl więc od razu,o tej Naj !
Kwiatki kupisz jej raz dwa.
Czekoladką zasłodź życie!
I kobietka jak w Madrycie.
Chociaż czasem krzyknie,
warknie wnet wybuchnie.
Może warto ją zrozumieć,
bo zŁośnica w każdej jest.
Lecz każdej kwiatki należą się.
Bo to ten dzień jedyny.
Kiedy kobieta się nie chybi,
bodź na pewno spokojny,bo
gdy przyniesiesz jej coś,
ona powie wtedy że Cię
KOCHA skrycie!

LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;}
POZDRO =**

PS. Sama napisaŁam ;)