Odpowiedzi

2010-03-04T13:26:01+01:00
1.Kwadraty na raty
2. Równoległoboki lubią skoki na boki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:28:39+01:00
W naszej klasie dużo śmiechu,
Bo ktoś kwadrat pchnął w pośpiechu.

Ania trójkąt rozciągnęła
I go zręcznie w trapez zgięła.

Jasio krzyknął uśmiechnięty:
"Romb, to kwadrat jest kopnięty".

Że już było tak wesoło,
Że z kwadratu wyszło koło.

Kwadrat, trójkąt dwa trapezy, Bez nich nie ma dziś imprezy, Wiotki, prosty i powabny, To prostokąt nasz zaradny, Dwa ramiona równe sobie, Równoległobok zanuci Tobie, Romby w szereg się ustawią, Geometrię w mig przedstawią.

liczę na naj:)
6 4 6