Odpowiedzi

2010-03-04T13:24:55+01:00
Bardzo polecam kamerę creativ. Sama mam i jestem bardzo zadowolona.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:30:19+01:00
Ja równiez polecam creativ , jestem z niej zadowolona , nie zmienia głosu..
A sprawdzalas moze ustawienia tej kamerki zeby nie zmieniala glosu..? to moze zmien i bedzie ok.;)
1 5 1
2010-03-04T14:10:59+01:00
A o jaką kamerę ci chodzi - internetową czy normalną, nagrywającą na płytkach DVD czy kartach pamięci ? Jeżeli chodzi o kamerki internetowe to tak jak inni polecam firmę creative - może nie są najtańsze jednak jakoś dźwięku i obrazu jest z reguły bardzo dobra. Wejdź na ich stronę i wybierz coś dla siebie. Jeżeli chodzi o zmienianie głosu, to zawsze będziesz wyczuwała taki efekt - twój głos będzie ci się wydawał inny. Takie zjawisko zawsze występuje. Oprócz creative polecam także kamerkę mało znanej firmy easytouch "Sauron". Ma naprawdę świetne parametry obrazu (manualny autofokus pozwala uzyskać perfekcyjną ostrość obrazu) natomiast nie wiem jak u niej z jakością dźwięku, bo choć mam taką kamerkę to używam mikrofonu w słuchawkach.Ale co ważne kosztuje około 60 zł, a za kamerkę creative trzeba dać w granicach 100 zł.

Jeżeli chodzi o normalne kamery to praktycznie każda powyżej 1000 zł oferuje przyzwoite parametry obrazu i dźwięku. I nie trzeba kupować kamery HD która oferuje wyższą jakość obrazu ale kosztuje kilka razy więcej niż kamerka nagrywająca w niżej rozdzielczości, która i tak przeciętenej osobie wystarcza. Jeżeli chodzi o solidnych producentów takich kamer to są to na pewno: Sony, JVC, czy panasonic.