Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:36:28+01:00
50%+10%+20%=80%
100%-80%=20%
20%=6
100%=30

odp.: na placu zabaw jest 30 dzieci.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T13:37:04+01:00
100%-(50%+10%+20%)=20%
20%=6 dzieci
20%×5=100%
6×5=30
odp. na podwórku bawi sie 30 dzieci
2010-03-04T13:38:37+01:00
50% gra w piłke
10% biega
20% gra w gume.
50%+10%+205=80%
100%-80%=20%
20%=6 dzieci

20%-->6
100%-->x

X=100%*6/20%=30

odp.Na placu zabaw jest 30 dzieci.