Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:37:20+01:00
X²+2²=(2,5)²
x²+4=6,25
x²=6,25-4
x²=2,25
x=1,5 m
2010-03-04T13:38:03+01:00
2²+x²=2,5²
x²=6,25-4
x²=2,25 / √
x=1,5


w odległości 1,5 metra. Przudałby się też rusynek trójkąta prostokątnego, gdzie jedna przyprostokatna to 2m a druga x, a przeciwprostokątna to 2,5 m
2010-03-04T13:39:15+01:00
2,5²=2²+x²
2,5²-2²=x²
6,25-4=x²
2,25=x²
x=√2,25
x=1,5
O. Drabine czeba ustwić 1,5m od ściany.