Odpowiedzi

2010-03-04T13:44:26+01:00
ogloszenie
Ksiezniczka poszukuje męża wysokiego,bladyna,odwaznego wytrwalego i madrego
jesli nie ma takiego mezczyzny to moze byc jaki kolwiek zglaszac sie na ul.krolewska jest bardzo smutna wiec prosze jak najszybciej bo nie wytrzymujemy!!!
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:47:50+01:00
Uwaga !

Księżniczka szuka swojego wybranka serca !

Wszystkich młodzieńców zapraszamy na dwór królewski 17 czerwca :))

Księżniczka jest mega wrażliwa ! przygotujcie się na jej kaprysy ;D ale to tak w nawiasie :) od godziny 10:00 można się zgłaszać ;))

Król ( ojciec księżniczki ) ;0 ;D
1 5 1
2010-03-04T13:48:36+01:00
Uwaga!
Młoda księżniczka poszukuje wybitnego księcia który będzie ją bronił i strzegł przed złymi duchami.Książę musi być miły, z poczuciem humoru, oraz waleczny i kochający.Ukochany musi być romantyczny bym dostawała dużo kwiatów i czekoladek...
Księżniczka Rozalinta
Ul.Królewska1
1 5 1