Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:01:36+01:00
1km 23m = 1023m
125cm = 1,25m
27dm = 2,70m

12dm = 120cm
3cm 5mm = 3,5 cm
4mm = 0,4cm
74mm = 7,4cm
4m 3cm = 403 cm

25dag = 0,25kg
1kg 25g = 1,025kg
150dag = 1,50kg
1030g = 1,030kg
5t 55kg = 5055kg

Proszę ;P
4 3 4
2010-03-04T14:06:15+01:00
Pierwsze po zamianie na metry wygląda tak :
1023m / 1.25m / 2.7m
Drugie po zamianie na cm wygląda tak :
120cm / 3.5cm / 0.4cm / 7.4cm / 430cm
a ostatnie to coś takiego :
0.25kg / 1.25kg / 1.5kg / 10.3kg /5550kg
2010-03-04T14:07:13+01:00
1km 23m---1023m
125cm---1m 25cm
27dm---2m 70cm

12dm---120cm
3cm 5mm---3,5 cm
4mm---0,4 cm
74mm---0,74 cm
4m 3cm---403 cm


25dag---0,25 kg
1kg 25g---1 kg 2,5dag
150dag---1 kg 50 dag
1030g---1kg 3 dag
5t 55kg---5055kg