Odpowiedzi

2010-03-04T14:12:48+01:00
Ogłoszenie
Jestem "księżniczką na ziarnku grochu". Szukam mężczyzny,który spełni moje warunki: musi być cierpliwy, miły, wesoły i przede wszystkimrozsądny... Chyba nie wystawi mnie i nie każe spać na niewygodnej pościeli. Jestem taka delikatna. Osoby chętne proszę o kontakt na numer xxxxxxxxx.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:40:45+01:00
Uwaga Uwaga!
Księżniczka w obolałymi od groszku plecami poszukuje księcia na którego nogę będzie pasowała skarpetka w groszki.
Książę musi być bardzo delikatny.
Wszystkich chętnych prosimy o zgłoszenie się do sterty materacy.
Numer kontaktowy: 0o
1 5 1