Na narty jeździmy zwykle w góry. Jednak okolice Suwałk także przyciągają narciarzy z północno-wschodniej Polski. Wyjaśnij, czy faktycznie elementy środowiska przyrodniczego okolic Suwałk sprzyjają uprawianiu tego sportu. Czy takie same możliwości spełniać mogą okolice Poznania.?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:45:35+01:00
W oklolicach suwałąk zatrzymał sie lodoweic, i utworzył on pagórkowatą rzeżbe terenu dlatego one przyciągają narciarzy.Okolice poznania nie mają takich samych możliwości
2 3 2
2010-03-04T13:46:33+01:00
Moim zdaniem tak okolice Poznania mają możliwość spełniania tego sporty bo sam na sobie wypróbowałem