Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:57:51+01:00
Zapraszam wszystkich do zwiedzenia pięknego miasta, którym jest Nowy Jork(zwanym też "Wielkim Jabłkiem").!Wycieczki szkolne będą mogły zwiedzić za darmo takie miejsca jak: Empire State Building, Times Square, Radio City Music Hall, Statua Wolności, Ellis Island, Wall Street, siedzibę ONZ, Muzeum Historii Naturalnej, katedrę św. Patryka i most Brooklyński. W Nowym Jorku znajduje się dużo terenów zielonych w skład wchodzi 1700 parków i placów zabaw, w których każdy będzie mógł się pobawić...Wielkie Jabłko jest pięknym miastem do którego przyjeżdża miliony osób by zwiedzić to wspaniałe miasto...
Serdecznie zapraszam
...
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T14:06:10+01:00
Nowy Jork jest bardzo atrakcyjny. Można tam zobaczyć jak nakręcają serial CSI kryminalne zagadki Nowego Jorku, można pograć w koszykówkę ponieważ jest bardzo dużo ośrodków sportowych. Są tam bardzo wysokie wieże, którym można zrobić zdjęcia. To piękne miasto dlatego można się tam wybrać na urlop lub na wakacje.