Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:05:22+01:00
Wigilija klasowa przebiegła tak : byliśmy umuwieni an godziene 9.00 ,póżniej było dziele się opłatkiem i spiewanie kolęd mieliśmy przynieść coś słodkiego i było przyniesione większość przynieśła cole i ciasto na koniec wpólne śpiwanie kolęd i konkurs na najbarziej piękne zaśpiewania kolędy i tak przebiegła wigilja klasaowa
2 1 2
2010-03-04T14:06:10+01:00
Dnia 24.12.2010r. w szkole podstawowej nr 21 w płocku odbyła się wigilia klasowa.
Na stole znalazły się tradycyjne potrawy wigilijne. Było dodatkowe nakrycie dla niespodziewanego gościa i sianko pod obrusem. Wieczerza zaczęła się od dzielenia się opłatkiem wszyscy składali sobie bożonarodzeniowe życzenia. Gdy razem zasiedliśmy do stołu każdy skosztował 12 potraw. Po kolacji rozdawaliśmy sobie prezenty ja osobiście uważam że lepiej jest dawać niż dostawać. Dawanie sprawia mi większą radość. Pod koniec śpiewaliśmy wspólnie kolędy. Czas przeznaczony na tę wigilię można zaliczyć do mile spędzonego czasu.
10 4 10
2010-03-04T14:07:29+01:00
Wigilia klasowa minęła bardzo miło.
Każdy przyniósł swój opłatek,który później ułożył na wigilijnym stole.Dzieliliśmy się nimi,składaliśmy sobie życzenia.W tle słychać było cichy odgłos kolęd świątecznych.Później zasiedliśmy do stołu.Nie było 12 potraw,bo trudno by było je umieścić w klasie.Były placki i gorące dania.W klasie panowała świąteczna atmosfera,która udzielała się każdemu.Wszyscy byli dla siebie dobrzy i mili.Po skończonym posiłku razem śpiewaliśmy kolędy.Później wszyscy uczniowie pomagali sprzątać.
Tak minęła moja wigilia klasowa.Mam nadzieję,że następna także będzie taka wspaniała!
2 5 2