Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:09:20+01:00
W działalność charytatywną Kościoła mogę się włączyć przez:
-ofiarę na Mszy(pieniądze na tacę)
-wpłacanie na konto Kościoła
-pomaganie w PCK lub Caritasie.
Tak pomagamy bezpośrednio dla Kościoła ale możemy też pomagać dla ludzi bez pośrednictwa. Wystarczy że dla osób potrzebujących kupimy coś z rzeczy spożywczych lub potrezbnych do użytku codziennego . Możemy też oddać coś nie zniszczonego od siebie a potrzebnego komuś innemu.

LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;}
POZDRO =**
4 2 4
2010-03-04T14:15:16+01:00
Mogę włączyć się w działalność charytatywną kościoła katolickiego poprzez:
pomaganie innym
chodzenie do kosciola
"dawanie" na tace
hodzenie na droge krzyzowa itp.
bycie grzecznym
odmawianie modlitwy rano i wieczorem

pozwodzenia ;)..i prosze o naj ^^
2 1 2
2010-03-04T15:04:04+01:00
Poprzez pomoc innym ludzią
sluzenie ubogim
dzialanie w kołach pomocy na rzecz innych ludzi
wyjezdzac na misje
wplacac na konto
11 1 11