Odpowiedzi

2010-03-04T14:07:30+01:00
Należy na PRZYKŁAD ZBIERAĆ PIENIĄDZE NA HAITI było trzęsienie ziemi wszyscy to wsparli nawet koścoły
opiekować się ludzmi
pomagać np dać ubrania i na chleb
2010-03-04T14:09:01+01:00
DAc na kaścioł ofiarowac jakies piękny obraz księdzu możesz zostac ministrantem przedewszystkim modlic się za zmarłych i za rodzine chodzic do kościoła pomagac innym możesz zrobis drużyne ktorzy będą pomagac kościołowi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:09:37+01:00
Mogę włączyć się w działalność charytatywną kościoła katolickiego zbierając na przykład pieniądze do skarbonek wielopostnych które póżniej są przeznaczane na szczytny cel. Można też zapisać sie do organizacji naprzykład caritas która organizuje zbiórki pieniezy, darów osobom potrzebującym. W takich organizacjach można tagże w czasie świąt robić kartki świąteczne, chodzić po kolędzie i zebrane pieniądze przesyłac np na kontoszpitala dziececego na zakupspecjalistycznego sprzętu.
1 5 1