Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:25:37+02:00
P=a*b
P=2∛3*1∛9
P=2∛27
P=2*3
P=6

Odp.: Pole jest większe od 3 i wynosi 6.
2009-10-20T19:26:24+02:00
P=a*b
a=2 ³√3
b=1 ³√9
P=2∛3*∛9
P=2∛27
P=2*3
P=6 [j²]

Pole tego prostokąta jest większe od 3
2009-10-20T21:04:14+02:00
Dane:
a=2 ³√3
b=1 ³√9

Rozwiązanie:
P=a*b
P=2 ³√3* 1 ³√9
P=2³√27
P=2 *3
P=6

6>3

Odp:Pole prostokąta jest większe od 3 i wynosi 6.