Odpowiedzi

2010-03-04T14:12:30+01:00
A1/2=12/24 2/3=16/24 3/4=18/24 5/6=20/24 7/12=14/24
b1/2=18/36 2/3=24/36 3/4=27/36 5/6=30/36 7/12=21/36
c1/2=6/12 2/3=8/12 3/4=9/12 5/6=10/12 7/12=7/12


/=kreska ułamkowa
6 4 6
2010-03-04T14:13:44+01:00
A=12 24 , 16 24 , 18 24 , 20 24 , 14 24
b=18 36 , 24 36 , 27 36 , 30 36 , 21 36
c=24 48 , 32 48 , 36 48 , 40 48 , 28 48
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:25:25+01:00
A) 12/24, 16/24, 18/24, 20/24, 14/24
b) 18/36, 24/36, 27/36, 30/36, 21/36
c) 48/96, 64/96, 72/96, 80/96, 56/96
5 4 5