Odpowiedzi

2010-03-04T14:16:50+01:00
Miałam dużo śmiechu przy czytaniu Akademii pana Kleksa.
Jest to humorystyczna książkaa , która rozweseli każdego.
Raz się śmiałam przy tej książce a raz nie , jest w niej pełno
niespodzianek. Jest ona bardzo wciągająca i dlatego czytałam ją
bez przerwy ponieważ nie mogłam odciągnąć od niej wzroku..
Bardzo podobała mi się fabuła książki..
23 4 23
2010-03-04T14:19:49+01:00
Przeczytałam książkę Akademia Pana Kleksa jest ona bardzo ciekawa.Gdy ją czytałam nie mogłam przerwać.Najciekawszą osobą według mnie w tej opowieści jest ............. .
Moim zdaniem jest to fascynująca książka.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:20:51+01:00
Książka pt "Akademia Pana Kleksa " bardzo mi się podobała , i zwróciła moja uwagę. A szczególnie Adam Niezgódka , który mi imponuje mimo to że chłopca prześladował pech to okazał się miłym i zdolnym chłopcem.Lekcje . które były prowadzione przez P.kleksa były fascynujące i bardzo cikekawe , sama chciałabym w nich uczestniczyć nie tylko w samych lekcjach jak i w przygotowywaniu róznych potraw , przygladaniu sie leczeniu chorych sprżetów . ;)
Nauka w akademi pobudza wyobraznie tak samo jak i jej czutanie
38 4 38
dzięki za pomoc
Dziękuje uratowałaś mnie