Odpowiedzi

2015-03-04T08:20:22+01:00
Stacja IX---Jezus upada po raz trzeci
Jezus już zupełnie opadł z sił, nie daje rady. Przygniata go jarzmo krzyżma, a przede wszystkim przytłaczają go nasze grzechy.
 Jezu przebacz nam nasze upadki. Dzięki Twojemu oddaniu będziemy silni, podniesiemy się, rozstaniemy się z grzechem. Jezu ty ratujesz nasze dusze
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2015-03-04T14:09:18+01:00
Stacja 9: Jezus upada po raz trzeci. 
Panie Jezu upadasz po raz trzeci pod ciężarem krzyża.Jest on taki ciężki nie tylko dlatego, że jest wielki, ale także dlatego, że spoczywają na nim grzechy wszystkich ludzi. Ten krzyż to nasze grzechy, to one powodują ten ciężar i upadek. Panie Jezu! To przeze mnie cierpisz!Prze ze mnie i przez grzechy całego narodu.Poprzez ten upadek , pokazujesz nam Jezu jak nas kochasz. Panie Boże przebacz mi i całemu światu nasze grzechy, które powodują Twój ból i cierpienie. Padam przed Toba Chryste na kolana i pochylam głowę bo nie jestem godzien takiej ofiary.  
6 4 6