Odpowiedzi

2010-03-04T14:17:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:19:06+01:00
84cm/2 cm=42cm
42cm-14 cm=28cm
Jeden Bok ma długosć 28 cm
28cm*2=56cm
84cm-56cm=28cm
28cm/2=14 cm
Odp. Jeden z boków ma długosc 28 cm, a drugi 14 cm.
2010-03-04T14:19:11+01:00
Ob=84cm
połowa obwodu=42cm
jeden bok=połowa obwodu-14
jeden bok=42-14=28
ob=2*jeden bok+2*drugi bok
84=2*28+2*drugi bok
28=2*drugi bok
14cm=drugi bok