Odpowiedzi

2010-03-04T14:20:58+01:00
1.leniuchować
2.ktoś odpowiedzialny za dom,wykonywujacy większość prac w nim
3.Być raczej głupim.
4.nieprawdziwe informacje
5.gruba kobieta
5.ktoś bardzo chudy
6.Mówić bez sensu
2010-03-04T14:21:25+01:00
1 nic nie robic
2 kobieta zajmujaca sie tylko domem i rodzina
3 byc nie bardzo madrym
4wymyslac cos
5 byc chudym(porownanie)
6 nieustannie gadac, mowic bezsensu, nie ciekawie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:23:58+01:00
Zbijac baki-próżnować, nic nie robić, obijać się,

kura domowa-kobieta niepracująca zawodowo, zajmująca się prowadzeniem domu i wychowywaniem dzieci

nie grzeszyc rozumem- być mało inteligentnym, być głupim

.wyssac cos z palca- skłamać, opowiedzieć nie prawdziwą historię

.puszysta kobieta- kobieta gruba

chudy jak patyk- bardzo szczypły

pleść co ślina na język przyniesie- opowiadać głupstwa